Naš alat za upravljanje vašim dopuštenjem za uporabu kolačića privremeno je izvan mreže. Stoga možda nedostaju neke od funkcija koje zahtijevaju vaš pristanak za uporabu kolačića.
MINI TELESERVICES.
Znate li kada je vrijeme za vaš sljedeći servis, pregled ili zamjenu ulja? Pomoću Teleservicesa, vaš MINI točno zna kada je sljedeći servis. Ako je potrebno održavanje ili u slučaju kvara, pružit će vam i vašeg željenog servisnog partnera sa svim relevantnim informacijama. Čak i prije nego što vas vaš MINI servisni partner kontaktira kako biste dogovorili sastanak, oni će već znati u kakvom je stanju vaše vozilo, tako da mogu naručiti rezervne dijelove i u potpunosti su spremni da se priklone individualnim zahtjevima. Ovo također pomaže u skraćivanju vremena čekanja.
Sustav također na vrijeme prepoznaje potrebu za neplaniranim sastancima servisa, poput istrošenih kočionih pločica - i prosljeđuje potrebne informacije kako bi se odgovarajući nedostaci mogli brzo otkloniti. Ne morate se brinuti ni o čemu, a vaš MINI ostaje u netaknutom stanju. Ako se dogodi neočekivani kvar, MINI pomoć na cesti tu je da vas podrži i osigura da se vratite na cestu što je brže moguće.
PREDNOSTI NA PRVI POGLED:
- Veća sigurnost zahvaljujući automatskom određivanju zahtjeva za servisom
- Automatski prenosi informacije o zahtjevima servisa vama i vašem MINI servisnom partneru
- Proaktivno zakazivanje sastanka od strane MINI servisnog partnera
- Kraće vrijeme servisiranja zahvaljujući učinkovitom planiranju i obradi usluga
- Brza podrška zahvaljujući pomoći na cesti
MINI TELESERVICE CALL.
Kada je potrebno održavanje ili u slučaju kvara, Teleservice Call pruža vama i vašem željenom servisnom partneru sve relevantne informacije. Čak i prije nego što vas vaš MINI servisni partner kontaktira radi dogovora, on ili ona već zna u kakvom je stanju vaše vozilo, može naručiti rezervne dijelove i savršeno je pripremljen da udovolji individualnim zahtjevima vašeg vozila. To također skraćuje vrijeme čekanja tijekom sastanka.
Sustav također identificira potrebu za nepredviđenim radovima održavanja u ranoj fazi, na primjer istrošenim kočnicama. Razmjenjuju se potrebne informacije kako bi se svi takvi nedostaci mogli pravodobno ispraviti. Ne morate se više ni o čemu brinuti, a vaš MINI ostaje u savršenom stanju.
Da bi vas kontaktirao i pripremio sastanak, dodijeljeni servisni partner može pokrenuti i pozvati trenutne podatke Teleservice Call vašeg vozila i slati poruke, npr. podsjetnik na sastanak s vašim vozilom.
SERVICE PARTNER MANAGEMENT.
MINI POMOĆ NA CESTI.
U slučaju kvara, pomoći ćemo vam na najbolji mogući način: MINI pomoć na cesti možete kontaktirati izravno iz vozila odabirom MINI Assistance u izborniku MINI Connected. Odmah, svi relevantni podaci o stanju vozila i vašem trenutnom stanju položaja prenose se na mobilnu uslugu i uspostavlja se glasovna veza.
Od vozila s najnovijom generacijom MINI Connecteda mogu se zatražiti potrebni podaci i nakon vaše potvrde dohvatiti na daljinu. Tako se agentu Pozivnog centra za pomoć na cesti mogu dostaviti podaci o vozilu i u slučaju da ste započeli običan telefonski poziv. Postupak pomoći na cesti možete započeti i iz svoje MINI aplikacije. Također će u ovom slučaju telefon za pomoć dobiti sve potrebne informacije kako bi vam pružio najbolju moguću podršku.