POČETAK U RATNIM UVJETIMA.

„ Kada smo otvorili naš prvi salon na Roosveltovom trgu u Zagrebu 1993., Hrvatska je bila usred rata, sjećam se da nam je pala granata samo stotinjak metara od salona. Bilo je zaista više nego izazovno krenuti s poslovanjem u tom okruženju. “

Franjo Tomić, intervju u magazinu Auto motor i sport, rujan 2016.

OTVARANJE NOVIH POSLOVNIH CENTARA.

STABILNO POSLOVANJE UNATOČ VELIKOJ KRIZI TRŽIŠTA.

„U Hrvatskoj smo od 2013. udvostručili našu prodaju BMW vozila, dok je prodaja MINI-ja rasla čak tri puta. Sve to pratili su i vrlo dobri rezultati u prodaji BMW Motorkotača. Privukli smo mnogo novih kupaca u Hrvatskoj, posebice s našom odličnom ponudom za BMW serije 3 i mislim da nikada BMW nije bio dostupniji. “

Franjo Tomić, intervju u magazinu Auto motor i sport, rujan 2016.

EU - NOVA STRANICA U POSLOVANJU TOMIĆ & CO. I BMW GRUPE.